Ett par till...


Trollhättans centrum har inte så mycket att erbjuda i shopping väg men det finns en paralell gata(storgatan) till huvudgatan (kungsgatan, jag vet konstigt det borde ju vara tvärt om) Där finns det iallafall massvis, elr inte massvis men några iallafall, med inredningsbutiker som har lite roligare saker än tex Ikea, Mio mm. Dessa är definitivt värt ett besök om du har möjlighet att frakta hem sakerna vilket inte jag har...skulle packa lätt när jag åkte ner hit och fick ner allt i min rosa kabinväska men när jag kom fram så var väskan så full att den typ inte gick att få upp så vi var tvungen bryta upp väskan! som tur var klarade den sig oskadd ut dramat :)
På storgatan finns även en butik som heter L.I.B.B, de hade just nu stor ytförsäljning på massvis med väskor..tyvärr så hittade jag inte någon som föll mig i smaken men den är helt klart värd ett besök. Jag hittade en annan butik som hade massvis med fina vintagesmycken tvärs över gatan från L.I.B.B så den kan jag klart rekomendera!
Skorna som jag köpte hittade jag på en liten butik i ett köpcenter som reade ut alla skor på 30-50%, de är från Vagabon och jag har trånat efter dem ända sedan jag började på Nilson i september men jag valde att köpa ett par likande fast med foder + att min ortoped sula fick plats i de andra så dessa finisar har bara retat mina ögon. Men jag kunde helt enkelt inte motstå när jag jag såg priset 495:-, ordinarei pris på nilson är 899:- och med pers rabbat så blir det typ 699:-.

detta är jag just nu, på min handled har jag en klocka från Jacob & Co från Kula Lumpor och ett läderarmband från Dazzling som jag köpte på Aztrid idag..men dazzling är ju ett vanligt märke som säljs på bla Sisters så man behöver nog inte åka till Trollhättan för att få tag på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0