Vår/sommar del 1

Solisar tänktre jag skriva om i mitt första inlägg som inbillad modebloggare :P. Innan jag börjar, Alla bågar i detta inägg kommer från Asos.
Denna sommar kommer Rayban Wayfarer fortsätta dominera stort och de som är lite mer vågade kanske väljer en knasig färg på bågarna.

Något som dock är nytt inför i vår är stora båga i massvis med olika färger i knasiga färger som gärna ser lite plastiga ut. De fyra första är alla Asos egna sk Asos Spitfire och går loss på ynka 240kr, de femte paret är däremot från 55DSL och konstar drygt 1200kr. Även fast de är grymt snygga så köper jag häldre 5 par av asos egna, variation förnöjer!

Något som dock känns totalt ute i solglasögonväg är stora supergalammiga brillor ala Victoria Beckham, ungerfär som dessa...

Jag tror dock jag jag kommer att ligga på gränsen vad det gäller att vara totalt ute, då jag har ett par solisar som jag köpte sommaren 07 men jag tycker att jag nästan håller mig up to date eftresom formen på gajjerna känns rätt hett!

Eller nja, nu när jag ser med så här svart på vitt (fyndigt värre) så vette fan om de kommer vara favoriter i sommar oxå? det återstår att se...det är ju tyvärr rätt långt kvar!
Tänkte avsluta med lite fler bilder på fina bågar från Asos som jag gärna skulle bära.

Nu ska jag sova, idag (elr igår eftersom klockan är 00:23) är min sista dag som sjukskriven imorgon jobbar jag på nilson mellan 9-16. Kom ni och säg hej om du driver runt på stan! Go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0