Träningskläder

Min dag blev nästan som jag tänkt mig, fick stressa som fan för att hinna i tid till sjukgymnasten för att jag segat mig för mycket på morgonen. Dessutom var det helt otroligt väder i Bälinge i morse så jag tog med med underställ och täckisar eftersom jag tänkte gå en sväng på isen efter gymmet, men när jag kör över bron in mot centrum så ser jag hur en tjock dimma ligger över hela stan. Så det blev ingen isvandring för min del fick nöja mig med gymmet idag!
De senaste dagarna har jag börja träna i långa löpar thigts, det är super skönt och mycket praktiskt. Än så länge har jag bara lånat pappas byxor men har bestämt mig för att köpa mig ett par egna, har surfat runt lite på olika hemsidor som säljer träningskläder och dessa är mina favoriter...

1. Soc 299sek  2. Brooks 499sek  3. Nike 499sek
Upptäckte tyvärr att spotrkläder inte riktigt slagit på nätet ännu, det fanns få sidor med dåligt utbud. Dessa tre modeller är från Stadium och deras sidar var faktiskt riktigt bra till skillnad från alla andra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0