Stressig morgon= Dålig mat!

Idag började jag som sagt klockan 06.45 och hade planerat att stiga upp vid 05.30. men som den kvällmänniska jag är så vakande jag inte för än 06.00 och då var det bara på med kläderna och in i bilen. Så dagens frukost blev inte den bästa och nu sitter jag här och är vrålhungrig när det är 2 timmar och 30 minuter kvar till lunch.

Dagens frukost:
1dl mini keso
Omelett på 1 ägg


Detta slängde jag ner i väskan på väg till jobbet och åt det på stående fot är på jobbet innan jag gick och sätte mig i recetionen för att vara trevlig.

Fikarasten:
En kopp kaffe
En sur mandarin

Annars idag så är det världens snöoväder ute, det blåste så mycket att det inte gick att andas mot vinden imorse. Detta ser jag från mitt fönster...

Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0