I Love Urban

När jag var besökte USA i maj förra året så blev jag inte bara kär i New York utan också i butiken Urban Outfitters, den finns ju även i sverige men har aldrig haft möjlighet att kolla in i butiken i stockholm. Vad jag dock har hört är att kläderna där är ganska dyra, elr inte i H&M klass i allafall. Men när vi var i Usa så låg dollarn på ca 6kr så priserna var i H&M klass, jag hade kunnat handla upp hela butiken med nöjde mig med..
-Ett par Jeans
-En lång kofta i Trikå
-Ett oversize linne med bodyr
-Ett Halsband
-Ett smartcase
Allt detta för 200 dollar, så ungerfär 1200 kr. Det är ju ingeting med tanke på vad jag fick och hur flitigt jag använt plaggen!

Det otroligt söta halsbandet

Linne-Urban
Skor- Yves saint Laurent 870 dollar
Skor- Asos även i svart 665 kr
Byxor-Forever 21, 28 dollar
Kavaj-Urban 70 dollar
Linnet är riktigt snyggt att ha till ett par snortajta byxor i mörk färg som är lite uppkavlade. Det bryter riktigt snyggt att ha ett par byxor i lack elr skinn och en kort kavaj elr satin jacka över. För Party outfit välj killer heals och glansiga byxor, och vita keds med svarta jeans till vardags.

Kofta- urban
Chinos- Gina
Linne- Asos 80 kr
Koftan har jag använt flitigt sen jag kom hem och den kommer att bli riktigt snygg i sommar att ha uppkäppt till ett par färgglada chinos med ett enkelt enfärgat linne under, kombinera med ett par snygga converse för en snygg vardagslook!

Tee- Urban
BH- Chantelle Chantilly 560 kr.
(denna BH är jag stolt ägare av och måste säga att det är troligtvis den syggaste spets bhn någonsin)
BH- Lindex 149 kr
BH- La Perla 2176 kr
Skor- Christian Louboutin 995 dollar

Till festen är det snyggt att kombinera chinosen med en lätt tranparant tee och en sexig spets BH under, addera självklart ett par klackar för att göra party looken komplett.

Nu ska jag skirva ett inägg speciellt tillägnat våren på urban.
xoxo

Kommentarer
Postat av: sofie

Ja håller med här. Urban outfitters har sjukt mycket fint :) har shoppat där en gång. men de är juh som bra dyrt! galet men men man kan itne göra så mycket åt saken än att försöka tjäna pengar!

2009-02-06 @ 11:50:15
URL: http://oneofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0