Snyft!

Har nyss varit på bio och sett väldens snyft film. "I Taket lyser stjärnorna" hette den och var en riktigt syftis, jag tror hela biosalogen grät de sista 20 minuterna va den 90 minuter låga filmen. Filmen var jätte bra, men jag tyckte att jag kände igen vissa omgivningar och gissade på att den var inpelad i Trollhättan och när jag kom hem så googlade jag på filmen och så var fallet!

Annars så har helgen varit fullpackad med jobb och andra aktiviteter, i fredags så jobbade jag till 20.00 sen var det i princip bara hem och sova. Lördag var det också jobbdax på Jula fram till 17 och efter det var det födelsedagsmiddag hos farmor. Idag så började jag jobba kl 08 och slutade 16, sen var det bara att fixa middag och dra iväg på bio. S¨å nu har jag nyss kommit hem och ska snart sova eftersom jag börjar 06.45 imorgon...och jag är inte bra på att gå upp på morgonen så det gäller att jag har sovit bra :)
I hela denna cirkus har jag inte hunnit träna en sekund sen i fredags elr jag hade kunnat hinna om jag hade fatit ut och sprungit men mitt knä är helt fucked up, kan kanppt stödja på det så det är gymming som gäller för mig och helex har ju inte öppet dygnet runt så helex öppet tider och mina arbetstider har helt enkelt inte varit överens denna helg. Men imrgon blir det hårdkörning igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0