På jobbet

05.30 ringde min klocka imorse, och 06.45 var jag på jobbet. Det blir mördar pass idag slutar som tidigast 20.15 men eftersom jag jobbar på Läkarhuset Hermelinen på kvällen så är det stor risk att läkaren blir sen. Just nu sitter jag på Hermelinens företagshälsa, det är otroligt lungt just nu, inga läkare eller sköterskor jobbar så jag ska bara svara i telefonen och boka in besök. Eftersom det är så lungt så sitter jag och kollar på bilder från det första hotellet som vi bodde på i Thailand förra året...kolla bara!

Panviman Pesort Koh Phangan

Kommentarer
Postat av: sofie

fy fan va sjukt fint! gaaalet!

2009-02-19 @ 14:05:27
URL: http://oneofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0