Min Lediga Dag

Igår jobbade jag till 16, sen gick jag på spinning och tanken var att jag skulle åka hem med en buss som gick 19.00 men som en tidsoptimist jag är så missade jag bussen med typ en sekund så då gick jag på Plannja istället och såg dem vinna en galet jämn match med typ 2 poäng! men de spelade så galet dåligt och slarvade otroligt mycket. Var på matchen med Amanda och hennes kille Brian som är här och hälsar på, han är egentligen från USA och man hade ju hoppats på att kunna visa "norbottens stolthet" med stolthet men det gick inte riktigt hem, han började klaga på att stolarna var osköna efter halva matchen så underfär så roligt hade han :P

Idag är jag ledig och än så länge har jag varit på återbesök efter min käkoperation, allt såg bra ut så nästa besök blir om två månade och då ska jag röntgas och mätas och fotas för att dokumentera den slutliga förändingen. Nu har jag nyss ätit lunch och ska bege mig till gymmet för att köra bröst, axlar, triceps. Det otroligt jobbiga är att jag har fått galet ont i mitt knä och det är troligtvis någon form av överanstängning eftersom jag bröjat träna så mycket så fort efter att varit inaktiv i ca 2 månader. Men jag ska ta och boka tid hos min sjukgymnast så jag vet om jag kan träna elr om jag ska minska på benträningen lite...jobbigt! Men i övrig är jag glad eftersom det är min enda lediga dag denna veckan, ungefär så här glad:P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0