Min Helg

Oj, hemma igen efter en fullspäckad helg!
Jobbade ju lördag och söndag på Nilson, efter jobbet så sprag jag till helex för att nöta på löpbandet i 40 minuter innan det stängde. Sen tog jag bussen till Sunderbyn och gjorde mig snygg med Malin och Sofie sen blev det invit resten av kvällen där även sofi joinade! Mycket trevlig och rolig kväll, jag drack typ 8 resorb kvällen igenom och mådde super bra idag. Det blev till och med en sväng på helex efter jobbet och tränade ben och triceps. 

På jobbet idag passade jag på att testa två par skor som vi nyss fått in. Men jag ska ju inte shoppa så det är ögongodis än så länge!

Dessa syggingar kommer från Gino Ventorine och kostar bara 299kr galet! just nu har vi bara kvar dem i stl 40 eftersom alla andra storlekar såldes slut på bara några dagar. Men det kommer att komma in fler, det är på beställning. Klacken ser rätt låg ut på bilden men det är hela 8 cm, lagom höjd, jag blir precis under 190cm...

De är gladiatorpumpsen kommer fån Tamaris och kostar 450 kr, klacken är ca 9 cm men de har en rätt hög platå så det lättare att gå i än de andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0