Min Dag

Trots att det är olycksdagen då har dagen förflutit utan några olyckor! det har varit en riktigt bra dag :) började med ett träningspass på helex och jag fick ett nytt träningsupplägg av Mats.

Måndag:
Styrka Biceps, bröst och axlar + Balans tränings
Tisdag: Spinning 30-60 min
Onsdag: Styrka ben och triceps + Balans träning
Torsdag: Styrka Mage och rygg + Löpning 3-5 km
Fredag: Styrka valfitt programm + Balans träning
Lördag: Vila
Söndag: Löpning 40-45 min

Detta är allt jag kommer träna eftersom jag inte kan spela basket på ytterligare 4 veckor pga operationen, känner mig jätte peppad!
Ídag blev det lite lättare styrker träning med Maria, efter passet gick vi hem till henne och åt lunch och vi kom fram till att jag inte varit hemma hos henne sen i Maj! så vi hade en del att ta igen. Har även varit på Luleå Basket Match ikväll, de vann med nöd och näppe med 2p som kom när det var 7 sekunder kvar!
Jag passade även på att ta några fina bilder på luleå i vinter solen:)


Nu lär det inte bli nå mer bloggning för än på söndag, jobbar på nilson hela helgen och imorgon blir det singel utgång för att trotsa alla hjärtans dag. Kommer nog inte att hinna hem något mellan alla fetsligtheter :)
Ha en underbar helg!



Måste bara uppdatera med en jätte rolig sak som hände idag, ni vet när man i det tysta kämpar med att förbättra något och efter ett tag kan man känna att fan jag har faktiskt lyckats så vill man ju få det bekräftat av någon i ens omgivning så man vet att det verkligen har skett en förändring. Denna bekräftelse vill man ju också ska komma spontat, jag vill ju inte ställa frågan om det märkt något! Hur som hällst idag så fick jag det bekräftat och jag hade inte kunnat känna mig på bättre humör :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0