Död

Jag haden just skrivit ett galet långt inlägg om hur jobbigt det är att ta hand om en villa, men jag råkade radera det....så jävla less! jag brukar inte skriva bra långa texter men det här var en lång bra text!

Istället tänkte jag berätta om hur det går med mitt sockerförbud, bra än så länge!
Igår så jobbade jag till 16, sen blev det två koppar kaffe och en power nap innan jag begav mig till gymmet vid 17. Jag kom hem vid 20 och åt en stadig middag, egentligen är det mycket skönare att äta lite senare för då blir man inte hungrig frammåt kvällen och får sug efter sötsaker.

Till frukost blev det
gröt på fiberikade havregryn med korssade linförn
färska bläbär
soja mjölk
kokt ägg med kaviar. 

Nu har jag precis varit och fikat en kopp kaffe och ätit en Mandarin.

Ungefär så här se min dag ut
06.45-11.00 FHV
12.00-17.00 Nilson
17.30 Träning på Helex
20.00 Hemma, äta, sova


Detta står ca 30 cm från mitt tangetbord, det är inte min men jag har fått lov att smaka.Nej tack sa jag men efter kaffet så kände jag att det hade varit gått med tuggummi för att känna sig lte fräsh i munnen men pga min operation så kan jag ju inte tugga så jag tänkte varför inte ta en lekerol och bli fräsh i munnen...så jag stoppade in den och bröjade suga och sen kom jag på mig själv! det är ju socker för fan! så det vara bara ner i sopkorgen med den. Nu står burken och hån ler åt mig, jag kan lindra ditt sockersug...lalala...den är så elak!

Snart ska jag luncha sen är det fullt upp så det blir nog inget mer bloggande idag!


Kommentarer
Postat av: Sofi

Jag ska oxå haka på no-sugar temat i två veckor. Men börjar inte förrän efter ikväll för vi ska till Linus mamma och äta middag och semlor senare :P Och till helgen kan de bli en o annan nöt på partyt men inge socker iaf.. hur fan gör man me drinkarna? sprite zero kanske =) eller vin.. ska vi vara hos oss eller finns de nån annan stans, linus ska ju typ ha 8 polare där så de lär bli rätt trångt :/

2009-02-24 @ 14:02:29
URL: http://ssofi.blogg.se/
Postat av: sofie

ja okej :D bra de då :D jo drinkarna får vi akta oss för. och idag har jag också motstått att inte köpa nån semla!..men vi får ta de kanske om NÅGRA veckor :P då man förhoppningvis inte har samma behov längre. :)

2009-02-25 @ 00:17:26
URL: http://oneofme.blogg.se/
Postat av: Maria

stackare, varje gång ifall man ska förhandsgranska inlägget så raderas mitt :P det är typ sånt som gör att man kan kasta datan i väggen , hatar det. sen ifall man ska skriva om det så blir det inte lika bra .

i feel sorry for you ;)

2009-02-26 @ 18:05:02
URL: http://aboutmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0