keeping my fingers crossed

Intervjun gick super bra! blev i princip erbjuden jobb på direkten :) fast inte här i Luleå jag ska på en intevju till innan det är klart men jag nämnde att jag har planer på att flytta till Göteborg till hösten och då sa han att jag skulle höra av mig när jag har bestämt mig hur jag gör så ska han försöka fixa extra jobb på samma företag fast i Götet då! Himlars vad bra :)

Här sitter jag nu, ser ni vad liten min svullnad har blivt? den syns knappt, det ser bara ut som jag har ett väldigt fyrkantigt ansikte!
Annars så är jag fortfarande kvar på jobbet, har jobbat i exakt 9 timmar och 45 minuter nu om räkar bort min lunch och den rasten jag hade då jag var iväg på intervjun. Jag lär bli kvar här i minst 2 timmar till skulle jag tro jag hoppas att det inte blir längre än så då hinner jag inte träna något idag och det känns lite konstigt för jag har verkligen fått bra rutiner kring mitt gymmande, har tränat varje dag nu de senaste två veckorna och jag känner mig pigg och peppad varje gång inte trött och seg som man kan känna sig efter en dag på jobbet.

Idag gjorde jag även en riktig fuling. Jag tänkte variera mig lite och ta på mig jeans idag som jag i princip har slutat använda, unförtiden kör jag konstant på svarta leggins känns lite uttjatat men jag trivs så otroligt bra i det samtidigt som jag tycker att man få snyggare ben :P. Hur som hällst hade jag ingen aning om vad jag skulle ha till men till slut blev det min slitna favvo kofta från Urban outfitters och en randig sjal från Zara. En väldigt vardaglig outfit, som jag tänkte stå ut med idag trots att jag inte känner mig bekväm i jeansen. Men när jag fick reda på intervjun så spred sig paniken i mig, jag kände mig allt annat än klädd för en intervju på ett klädföretag. Jag hade ju gått och funderat hela veckan på vad jag skulle ha på mig under intervjun. Så jag sprang in på MQ på lunchen och köpte den djurmönstrade tröjan som jag testade förra veckan för 399:- trots att jag hade köpförbud men vad skulle jag göra? komma dit i slitna kläder och hoppas att han ser förbi det? eller bryta mitt föbud och komma dit som en modemedveten snyggt klädd tjej? valet var lätt!
Men det fula i det hela är att jag troligtvis lämnar tillbaka tröjan imorgon, jag menar jag hade ju bara på mig den i ca 40 minuter, man måste ju få känna efter lite? Jag hade gärna behållt den men eftersom jag har köpförbud tänker jag för fan hålla det och inte bryta för än jag nått mitt mål!

Här är den snygga tröjan från MQ 399:-, till Höger har ni min mindre snygga outfit dock så såg en snyggare ut på bilderna men jag kände mig inte snygg och då är det inte rätt!

Nu ska jag fixa middag och sen blir det tebax till recetionen!

Kommentarer
Postat av: sofie

va kul att intervjun gick sådär bra! :D Grattis

2009-02-20 @ 01:27:15
URL: http://oneofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0