Hello there Beautiful! nu är du min.

Idag har jag jobbat på Nilson 9-16, första dagen efter min sjukskriving. Jag var ganska trött vid dagens slut och hade lite mer ont än vanligt men det känns inte som jag tagit mig vatten över huvudet när jag friskanmälde mig. Dages bästa var absolut att mina Vagabon skor från umeå butiken hade kommit, det är så galet fina, känner dock att jag måste gå in dem ett tag eftersom det är så många sömmar som känns hårda och det är ju perrans för det lär dröja några månader innan det är läge att använda dem ute så fram tills dess så kan jag bara jobba i dem.

Ska även passa på att visa Conversen som jag beställde igår från stockholmsbutiken, om de inte är allt för sega där nere så bör vi ha dem innan fredag. Hur coola är inte dessa?

Vi hade även fått in dessa coola sneakers, conversen är i tyg men finns även i skinn i samma modell och olika färger. Adidasarna (Kan man skriva så?) finns i denna högskaftade modell men även i en låg också.


Idag jobbade jag första dagen med våran nya extra kille, Robin heter han och det verkar vara en trevlig typ:)  Fick en rätt rolig kommentar av honom idag -Är du skogalen elr? Haha visste inte riktigt vad jag skulle svara på den frågan men alla som läst min blogg kan nog säga att JA! det är jag, jag har dessutom blivit skada av mitt jobb för sen jag började för 6 månader sen har jag köpt 8 par skor!!! det har jag aldrig någonsin tidigare i mitt liv köpt så många skor på så kort tid, jag har alltid älska skor men alltid haft problem med mina fötter och inte kunnat köpa de skor jag vill ha. Så jag har varit Tjejen som köpt ett par och haft den varje dag tills det är dags att köpa nya, kanske lite överdrivet men nästan så har det gått till! Men i och med att jag började på nilson så tog jag även en paus får min elitbasket karriär (om man nu kan kalla den det, men jag ju spelat div 1 ochdet räknas som elit liga) så försvann även mina fot problem (nästan) och jag kan nu ha i princip vilka skor jag vill!

Kommentarer
Postat av: Sofi

men du kan skratta dig lycklig iaf. tänk på lilla jag som typ aldrig kan köpa skor för att mina fötter är så jäkla fetstora =(

2009-02-04 @ 11:47:21
URL: http://ssofi.blogg.se/
Postat av: Biffi

snacka om att jag diggar dom där dojjsen med text :)

2009-02-05 @ 16:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0