Gårdagen

Igår hade jag tänlt blogga på kvällen, men somnade kl 20! Detta berodde nog mest på att jag gick upp kl 07 för att åka till Piteå och gå på Nolias utbildningsmässa, det var intressant och kul men det tråkiga var att det inte fanns några representanter från det programm på jag var intresserad av på plats så fick inte så mycket mer information än vad jag skulle fått om man läst på skolans hemsida. Hur som hällst på väg till piteå var jag tvungen att stanna och knäppa kort eftersom vägen mellan Bälinge och Avan (årets by) var helt otroligt vacker! Titta bara!

Morgonstud har guld i mun heter det ju!


Efter mässan så åkte jag mot Luleå igen för att träna men han också med en sväng på stan och hittade massvis med fina saker på MQ, jag glömde dock att kolla på priserna eftersom jag har köpförbud fram till den 25, då har jag lovat mig själv en outfit sen blir det sträckbänken igen!


dessa plagg skulle jag inte tacka nej till, får se vad det blir jag slår till på när jag nått mitt mål!
Jeansjackan känns otroligt lockande, det skulle bli superfin till chinos och en enkel tröja, elr varför inte som övan..som hjälp att göra en het outfit vardaglig! Nu ska jag bege mig till gymmet och besöka min sjukgymnast. Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0