Fredag den Trettonde

Ska snart iväg till gymmet och få ett nytt träninsprogramm av min PT. Lite senare kommer Maria till gymmet och gör mig sällskap, har inte träffat henne på hur länge som hällst så det ska bli kul! tjeje har dessutom nyss kommit hem från Gran Kanaria och har neger(ursäkta uttrycket, försökte få in aftoamerikanska men det lät fel) gener utan dess like. Men det är lungt för rosa matchar ju rätt bra till brunt så vi kommer passa bra ihop! Vädret ser ut att bli strålande idag också så jag tar med mig täckbyxorna och hoppas på attt det håller i sig. Ikväll blir det troligtvis Luleå Basket match för min del men få se om det passar in i mitt späckade schema :P

Ha en bra dag!

Avslutar med en bil från när jag var med världens härligaste tjejgäng i grekland sommaren 07!
Här med sofi och Maria:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0