Cubus


Hittade denna snygga Jeans skjorta på Cubus igår, BARA 199 kr. Hur billigt som hälst och dessutom riktigt snygg, tänk i sommar brun kropp, bara ben skjortan och skärpet precis som ovan och mina nya vagabon klackar! jag säger som style by Mats Mats, GAH! monster Cravings :P



De hade även fått in denna snygga fransväst endast 149 kr. Tyvärr blev det inga köp för mig, ska försöka minska min shopping lite och känns som jag fyllt måndens kvot i och med skorna! men det är långt kavr tills den 25 så jag om jag känner mig själv rätt så kommer iallafall något få följa med mig hem. Jag ska tänka på vad min jobbarkompis Cajsa på Nilsons pojkvänn (oj det blev en konstigt formulering, men ni fattar) sa.
-Cajsa jag är helt seriös nu (med allvarlig blick) du måste ta det lungt med shoppingen! Det kanske inte är så kul om man läser det nu men känner man Cajsa och Pelle så är det otroligt komiskt för dom där två kan typ inte vara seriösa!
Nu ska jag se på Gossip Girl säsong 2 avsnitt 17, de som sändes i USA igår!
Go natt!

Kommentarer
Postat av: THOWE

Sjukt snyggt skärp! :) Var har du köpt det?

2009-02-04 @ 08:21:33
URL: http://thowes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0