alltid samma byxor :P

Jag har upptäckt att jag i princip alltid har samma slags byxor på mig elr tights heter det nog snarare, till vardags har jag svarta leggins och hälst av allt har jag på mig mina svarta glansiga som på bilden här nere..

och när jag tränar så springer jag runt på Helex i svarta galsiga tights fast då med vita ränder i sidorna, skulle de vara helt svarta skulle det troligvis vara mycket svårt att se skilland på dem!

Haha jag vet att jag är en tönt som fotar på gymmet (som min vän maria skulle ha uttryckt sig) men bilden togs 21.15 igår ikväll så jag var i princip själv där! och jag har länge tänkt få till ett inlägg om mina älskade tights men det är inte så ofta man har möjlighet att posera i träningskläder!

Nu ska jag till Helex..igen..och sen börjar kommer jag in och jobbar lunchen på Nilson sen blir det kvällen på Hermelinen! Sen ska jag iväg och träffa Linda som varit i stockholm i två veckor:)

Jag lär ju blogga från Hermelinen, det brukar ju vara rätt lungt där, men ha en bra dag så länge!

Kommentarer
Postat av: Sofi

Aah den där leopardtröjan är ju så snygg! var och provade den förra helgen o tänkte köpa den till alla hjärtans men den var för dyr för min ekonomi haha... visst har du inte glömt nästa helg? :)

2009-02-20 @ 10:32:59
URL: http://ssofi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0