6mm åt vänster


Detta är jag två veckor efter operationen och dagarna innan (den till vänster är efter,om det inte syns, där är käken flyttad hela 6mm åt vänster). Tredje och otroligt smikrande bilden är tagen 2 dagar efter open. Lägg märke till min gula hals, detta är blåmärken som glidigt ner från kinderna det ser ut som jag blivit strypt! Hur som hälst är jag fortfarande lite svullen på vänster sida, vilken syns ganska tydligt på dessa bilder. Men jag är nöjd det syns ju en tydlig skillnad så jag hoppas på ett rakt och fint smile till sommaren. Annars så ber jag om ursäkt för det grymt  seriösa bilderna, haha :) det är svårt att se glad ut elr ta en bild med glimten i ögat när man ska snappna av käken till max! Det dåliga med det här slaget av bilder är att man ser alla fel i ansiktet, nästa grej att fixa blir näsan, den är ju fan oxå sned!

Annars idag är jag ledig, jag har ju sagt till Alla mina arbetsgivare att jag ska vara sjukskriven två veckor till så det har ju fyllt ut för mig så det blir nog inte så mycket jobb ändå! Nu ska jag åka till solarieöarna, sen gymmet, sen Behandlings centret och sista stoppet blir en jobbintervju, vadå en utseendefixerad dag? Känner otrolig press på att jag måste se absolut amazing ut på jobbintevjun eftersom jag har en bild på mitt CV från i sommras så jag hade långt Carolina Gynning Svall och var riktigt brun och fräch efter 6 veckor i Thailand (därav besöket på solariet idag, brukar i princip aldrig sola solarium annars). Här nere är bilden från mitt CV, känns inte direkt som att jag kommer att få jobbet.

eftersom jag ser ut ungefär så har idag, vinterblek med svullen kind! Måste även säga att jag ser mkt brunare ut än vad är på bilden här nere. 
 
Ojoj blev ett riktigt inägg ala Stina-lee, massvis med ego bilder. Jag skyller på att alla har ju iallafall ett syfte!
Nu ska jag kila! ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: sofie

hih ja va rolig du såg ut efter operationen!:P.. lite skillnad:P..

snygga skor och kläder du köpt också. som ja läste i dom tidigare inläggen :D..

2009-02-05 @ 11:08:39
URL: http://oneofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0