090226

Min dag
09.00-10.00
Träning på helex. Idag blev det bröst, axlar, triceps + egen spinning i 17 minuter
11.00-20.00 Jobbar på Vaccinations kväll på Företagshälsovården
Efter jobbet så funderar jag på att åka iväg till ICA maxi och handla hårfäg, min känns så tråkig, hade egentligen tänkt vänta till slutet av mars för att låta håret vila men nu har jag så himla mycker förbud så nått måste jag ju få göra!

Jag hade tänkt belöna mig med ett par tränings tights efter mina detox veckor, men nu är det så att Helex har ett erbjudander där alla medlämmar får 20% rabbat på Teamsportia fram till på Söndag så gick förbi team på luchen och hittade ett par riktigt snygga från Craft för 399 kr med blåa sömmar. Så jag tänkte köpa nu men vänta med att använda dem tills jag har klarat två socker fria veckor.


Kommentarer
Postat av: Alshammar - Fashion Lifestyle

sv: tack. JAg hoppas din vän mår bättre nu.? Jag har förstått att det är lika svårt att vara anhörig som att vara sjuk själv.

Jag är glad att hon hade en vän som dig att prata med, det är guld värt att du orkade finnas där för henne!

2009-02-28 @ 15:30:07
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0