Helgen i Trollhättan

Mycket har gått fel men jag har jävligt kul med mina vänner ändå! jag har tyvärr inga bilder att visa eftersom min kamera blev stulen igår på kräftskivan :( galet bittert....jag hadet galet kul fram tills att kameran försvann men det förstörde verkligen kvällen. Linn tyckte att jag inte kunde ta med det i beräkingen när jag tänkte på hur kul kvällen varit men då gav jag henne en tankesträllare.
"det är typ som att säga att jag hade en jävligt rolig kväll igår för utom att jag blev våldtagen"
Väldigt tydligt att så kan man inte resonera! samma sak gällande min 5000 kr kamera som var 2 månader gammal och som var köpt enkom för min resa som var inne på sin andra dag!

Andra saker som hänt, Linn spydde i min sminkväska natten mot lördag!

Jag ramlade ner för en trapp/stege och har galet ont i naken just nu.

Det försvann 220 kr i kontanter från min väska igår

Våran skumpa försvannn

Johans jacka försvann

Linn konstaterar att hon har minnes lukor från taxin hem igår, jag konstaterar att Linn sov!

Johan började gå hem i regnet kl 3 på natten längs en motorväg utan reflexer

Jag hade en bra helg!

Kommentarer
Postat av: sofie

å herre guuud! det var inte lite saker som blev stulet.. och gud så tråkigt för dig med kameran speciielt. Fy för idioter som snor!



hoppas det löser sig för dig endå.. ha det bra :) kram

2009-09-01 @ 01:43:04
URL: http://oneofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0