9 timmar kvar till avresa!

Nu tänkte jag slänga in ett sista blogginlägg innan jag åker, sen kommer jag lägga bloggen på is, kanske blir nått inlägg från trollhättan elr London men efter det blir det www.resadagboken.se och sök på FridaBackstrom eller klicka bara på mitt namn :)

Igår så var släken på kalas, jag fick massa nödvändiga prylar som reselakan, resahanduk, en lonely planet australia, lite flytta hemifrån saker(mindre nödvändigt till resan) och pengar. Var dessutom och vaxade benen idag HEMSKT var det, har pms och då blir man ju extra känslig! eftet första remsan hon rev av ville jag skrika NEJ sluta jag ångara mig! men jag höll ut i 50 minuter! nej jag skojar inte så länge tog det, hon var sjuk noggran.

Igår till middag åt vi hemmagjord sushi! gött var det :)


nu ska jag packa det sista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0