Jobbig natt!

nu sitter jag på jobbet men en stor kopp kaffe, det behöver jag är så trött idag. Hade en galet jobbig natt, somnade kl 20 (med förhoppning om att jag skulle vakna pigg och fri från min förkylning) men vakande flera gånger under natten vid ett tillfälle helt jävla blöt i svett..måset ha drömt något hemskt. Så när väl klockan ringde 05.00 så var jag inte det minsta pigg och absolut inte frisk, sjukare idag än tidigare orkade inte ens sminka mig! Så jag får hippas att det inte kommer någon heting och vill vaccinera sig idag..keeping my fingers crossde.
Insåg just att det är väldigt mycket gnäll min blogg och lite mode, men jag tänkate skippa de och istället blogg mer om resor så jag blir bättre på att spara mina pengar än att shoppa upp dem på kläder som jag ändå bara kan använda till i September.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0