Uppe med tuppen!

Kanske inte men det känns som det, vaknade totalt utvilad klockan 09. Då Hade jag sovit minst 8 timmar, skönt! Igår var det värre, jag som skrev att jag skulle gå och lägga mig i tid. Det gick inte så bra somnade kanske kl 03 och upp 08.45 egentligen är det inte så ovanligt att bara sova 6h för mig men när man sovit typ 10-11 timmar hela veckan så känns det...okej nog som min sömn-inte intressant!
Jobbet igår gick bra, sen var det bara att gasa till Tränings matchen som också gick bra fast vi förlorade med 5 pinnar. Det hemska var dock att resultat tavlan var tasig så det såg ut att stå 45-44 när det var 5 sekunder kvar och jag får ett öppet läge men missar...och skriker ut min ilska -Men va fan! sen informerade mina lag kompisar mig att de faktiskt hade 49 poäng vilket ändå var tur för tänk om jag hade satt bollen i korgen och jublat ut YES! och så har vi ändå förlorat..det hade varit pinsamt! Egentligen spelar ju inte en träninsmatch så stor roll men dom var 93:or och alla i vårat lag är över 20 så det känns lite pinsamt att förlora mot 15 åringar trost att det är stadslaget, dessutom har jag tränat vissa av tjejerna vilket inte direkt gör saken bättre. Men vi fick iallafall lite revanch eftersom att förra gången vi möttes så blev det förlust med 40p!!! (då var inte jag med..tur det)

Snart är det match igen mot Bergviken i Hälsans hus, denna gång en serie match. Det ska bli galet skoj specielt nu när jag har fått tillbaka min kondis efter sommar uppehållet. Efter matchen ska jag hem och packa för kl 14.20 imorgon lyfter planet mot sthlm och sen blir det tåg till Trollhättan och jag får äntligent träffa Malin!

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0