Tandis

Idag har jag varit hos käkkirurgen, eftersom att min käke är send och den måste opereras. Efter att ha genomgått 1 år och 4 månader av tandreglering tycker nu kirurgen att jag är redo att opereras, men jag kommer att få tid först i början av Januari och efter det återstår ca 6 månaders tandreglering. Om landstinget är på min sida (vilket dom inte varit hittils) så kommer jag ha ett snyggt leende lagom till sommaren! Då har jag haft min räls i precis 2 år.
Fan vad jag längtar tills dess...hade gjort typ vad som hällst för att det skulle vara Juni 09 nu!  Det jobbigaste är att just nu finns det absolut ingenting som håller mig kvar i Luleå, jag har inget fast/heltids jobb, jag pluggar inte och nästa alla mina vänner är påväg härifrån dessutom har jag lagt min så kallade "elit satsning" inom basketen åt sidan ett år. Enda anledningen att jag fortfarande bor hemma är denna jäkla tandställning, många vill inte ha räls för att det är fult men det är inte mitt probelm på långa vägar. Hur pass snyggt elr fult det är bryr jag mig inte det minsta om utan det jobbigar är hur den begränsar mitt liv. Visst jag är bara 20 år och har hela livet framför mig men det känns så otroligt surt när alla mina vänner är ute på roliga resor, men trost detta ångrar jag inte att jag valde att sätta in tandställningen nu för tänk vad fint det kommer at bli :)  Här kommer en blid på hur jag såg ut i sommras när jag var brun och fin och hade tandställning.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0