Min helg

Fredag! så underbart jag älskar fredagar..mitt vecko slut kommer att bli något mer intensivt än vad denna vecka ha varit.
Idag ska jag:
14.45 Frissan och sätta i några extensions som har trillat ut.
15.30 Ska jag köra mitt styrkeprogramm på gymmet
16.45-18.30 Basket träning
19.00 Middag med mamma
Lördag
09.45-17.00 Jobba
18.00 Träningsmatch
Packa!
Söndag
12.20 Match mot Bergviken
Packa!
och på måndag drar jag :)

Innan jag ska till Frisören tänkte jag försöka göra mig lite snygg, har precis tagit en dusch och rakat benen och nu har jag inpackning på dem så det ska bli exta mjuka sen ska jag nog busa mig lite bara för att se fab ut på måndag. Jag kaske till och med ska orka fixa naglarna...vilket jag är sämst på. Tänkte försöka lägga ut dagens outfit jag har ju hittils inte haft nått att klä upp mig till men idag ska jag ju faktiskt in till stan!

en blid på mig i mina extensions får avsluta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0