Sjukhus

Idag ska jag röntga min käke inför operationen. De ska se på att jag inte har några aktiva växtzoner, har jag det kan dom inte operera för då kan käken växa tillbaka i samma läge igen. Men det är inte så troligt att det finns det, detta är mest en rutin koll som man måste göra. Dock är det ganska jobbigt eftersom jag var här kl 08 och fick en spruta som hos att man kan se dessa zoner. Sen måste jag vänta i 3h så isotoperna hinner åka runt i blodomloppet. Men nu är väntan över jag ska se gå mot avdelningen sitter just nu i cafét och har underhållit mig med tetris så jag fått artros i tummen!

Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. Anne von Porat

Vill du bli framtidens nya bloggkändis? Då får du inte missa denna unika chans att vara med på Hertiginnans topplista. Registrera dig och lägg in koden i din blogg så att dina besökare kan börja rösta på dig. Folk kommer dessutom att hitta din blogg fortare då du är med på denna unika topplista.



http://hertiginnan.topplista.com/

2008-11-10 @ 11:00:47
URL: http://veckomagasinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0