jobbigt

Skrev just texten nedan, vet egentligen inte vad jag menar men nått är det ju och jag vet vad.. nått jag absolut inte ska tänka på!

Just nu känner jag en massa saker känslor som jag inte kan lokalisera jag vet inte vad dom betyder. De borde inte betyda någonting, inte längre iallafall men jag har ändå en sten i bröstet. Sitter och funderar på massa "om och men", med det är bara att inse att situationen aldrig kommer att förändras.

Förlåt jag hatar själv sånna här inlägg..man vill ju veta allt men kände att jag bara behövde skriva av mig lite granna!
Nu ska jag tänka på nått skojjigt och ringa bästis om hon svara vill säga..tjejen har ju blivit så viktig nu när hon flyttat till södra Sverige!

oxox /F

Kommentarer
Postat av: malin

inte då:P har alltid tid för dig vännen= )

2008-11-25 @ 16:59:20
Postat av: Frida

Och du tar för givet att det är du? haha..skojja:) det är självklart du!

2008-11-30 @ 22:52:53
URL: http://fridanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0