Jag skulle mobilblogga

Men det gick inte så bra. Idag började jag jobba kl 12 men för att spara bensin pengar tog jag bussen och var inne i stan redan vid 9 så jag gick ensväng till kulturens hus och passade på att fota min nya fina mössa inne på toan :P köpte den på wedins i fredags för 149:- mkt mysig och fin för att vara ett impulsköp. Hade nämligen mycket bråttom till bussen och höll på att frysa skallen av mig då det blåste nå så jävulskt så jag sprang in och högg tag i den mössa som såg bäst ut och sen sprang jag vidare till bussen och precis när jag kommer fram till busskuren kommer bussen! snacka om timeing.


Idag har jag även köpt två par skor! Bestämde mig dock för att lämna tillbaka ett par och beställa ett par andra från Nilson butiken i Umeå. De lite Dr Martins inpirerade fast inte fullt så grova och så är de vinterfodrade, ska knäppa en blid på dem imorgon på jobbet så ni får se dem. Men de andra paret jag köpte är mina dröm skor, jag har suktat efter dem ett år sen Linn min skogalne vän köpte dem. Sen smittade hon av sig på Trollis Malin och hon gick och köpte likadana så varje gång dessa två flickor visat sig i dom fina skorna har jag dregglat men tänkt att jag inte kan ha så höga klackar (10 cm, vilket gör mig till 193 cm). Men igår så såg jag att vi hade sänkt prisert från 1199 kr till  799kr! så jag snörade på mig skorna och insåg att dessa kan jag inte låta säljas till någon anna än mig! Så nu är dom mina och jag är nöjd och 800 kr fattigare, men vad gör det?

Skorna kommer från Bronx.

När jag ända visar skor tänkte jag visa ett par skor jag jag klickade hem från ellos för ca en månad sen men de var slut på lagre så de kommer till mig nån gång efter den 10/11. De är väldigt lika skorna ovan men det svarta och aningen mer punkiga! Att de kostar 379:- är ju nästan ett skämt, dessutom hade jag 40% när jag beställde dem så betalar 228 kr plus frakt på typ 40kr! galet :)

Nej nu ska jag hoppa i Duschen sen blir det bastu oxå, ska försöka ta ut mina exstentions ikväll..känner mig ganska less på de just nu och jag har tappat tre stycken och det syns direkt. Så jag är nog korthårig imorgon!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0