Gossip Girl

Jag är helt fast i den serien, ser alla avsnitt så fort de har sänds i USA. Jag måste bara få ge en liten spoiler, Jenny Humphrey gör en helomvändning när det gäller stil. Hon går från preppy privat skolelev till cool rock/punk brud och jag måste säga att jag gillar omvändningen skarpt! Alla hennes outfits är inpiration på hög klass, här kommer några bilder som jag hittat på Taylor Momsen som sig själv och som Jenny Humphrey.




Här kommer Taylor som sig själv :)










Här kommer två galet fina bilder på hela gänget


Inför säsong två så visades dessa anonser i USA

Och när jag besökte NY i våras så hittade jag denna bild på Times square

Nu ska jag färja håret!

oxox / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0