Den där Björn...

http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article3864164.ab
Björn Gustafsson fick hjälp av Henrik Schyffert med att få o

Det är nästan lite pinsamt hur förtjust jag är i Björn Gustafsson. Jag är nästan som Johan Palms fans fast aningen mer mogen och sansad...Det är nått med der där blonda lockarna och den oskyldiga blicken kombinerat med de helt underbara skämten! Härligt :)

För övrigt har det varit en helg fylld med jobb basket och träning. Såg plannja i fredags, Luleå stars i Lördags och idags Luleå Basket alla tre matcher var otroligt spännande och jämna Luleå basket och Plannja vann med 2p båda två men Luleå stars förlorade tyvärr med 2pinnar, tråkigt men det var en mycket rolig match!

Imorrgon är det måndag och än så länge är jag ledig Mån-fre..skönt så ska passa på att julpynta och drika glögg så man får lite julstämning. Den julstämning som jag skulle ha fått idag om min och Linns tradition hade fortsatt. Vi har nämligen gått på skyltsöndags tillsammans sen vi var typ 7 år gammla och avslutat dagen med att fika på TA. Så nu tycker jag att det ska bli 22/12 så Malin och Linn kan komma hem och drika glögg med mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0