Kvällens lista

Klädsel
Vad har du på dig idag: Glansiga leggins, och en stor blå uber mysig fleec
Vad använder du just nu för skor: Nu? inga men idag nike sneakes
Favoritfärg på kläder: Svart och grått..typ

Senaste person som
Sov i din säng:
Alltså det var jag, men om det inte får vara jag..Sofie på midsommar, efter det har det bara varit jag... tyvärr elr hur man ska säga :P
Du pratade med: Mamma
Du gick på stan med: Går alltid själv, jag har inga vänner.
Skällde på dig: Fredrik..jag och Smeden tog tydligen rast samtidigt och det blev lite folk i butiken..inte populärt!

Senaste
Låt du hörde:
nån coldplay låt på palt festen
Film du såg: Tror att det var House, men sov genom halva.
Mat du åt: Palt
Kram: Farmor
Puss: hemligt
Känslan: Vill inte erkänna det men tror det var svartsjuka..:/ 
Resan: Trollhättan om det räknas..
Dröm: Kommer faktiskt inte ihåg
Boken du läste: Någon bok av Mari Jungstedt ( om det stavas så?)
Personen du träffade: Mamma
Personen du pratade i telefon med: Pappa
Personen du fick sms av: Petter
Gången du åt en 7-eleven korv: I Thailand..där var det efter krogen mat nr 1.
Gången du var utomhus: för 4 timmar sen.
Gången du sov: 13,5 timmar sen
Saken du köpte: En bussbiljett...för vuxenpris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0