Bondin-Guldbrun-Röd

Inom loppet av en vecka har jag gått från blod till guldbrun och nu är jag rödhårig! Tanken var att jag skulle stanna som ljus guldbrun men pga mitt blekta hår så fick jag gröna skiftningar på längderna och det kändes ju inte så hett. Så idag var jag och köpte hår färg och nu är jag röd! and i like it! blev mycket nöjd med resultatet. Här kommer lite bilder på min förvandling...
 Har ingen bra bild på mig som guld brun
Sorry för den dåliga kvaliten på bilderna men har ju för tillf'llet bara min mobilkamera.
Idag har jag förutom att färga håret varit på skovårds utbildning på nilson, det var mkt intressant och lärorikt! fan jag jag kommer bli en hejjare på att putsa skor nu :) Efter utbildningen gick jag en sväng på stan och hittade för mkt fint! men det jag vill ha mäst justr nu är en korsett i svart med några enstaka spets detaljer. Tycker att det är galet fint att låta den sticka fram under en stor skjorta eller något annat totalt osexigt klädesplagg. Ser framför mig svarta strumpbyxor galet tajt skinn kjol med hög midja och en svart korsett instoppad i kjolen och över det en svart/röd rutig skogshuggar skjorta uppknuten i midjan och lite för många oknäppta knappar! GAH!! haha...Tänkta visa två kosetter från h&m som jag testade idag. Hittade dock inte någon med den rätta stoleken eftersom den Bara fannas i S,M och L och inte valiga BH stolekar.

Så har såg mitt hår ut innan jag färgade det men bliderna har någon konstig intällning så det ser ut att vara samma färg som på bilden ovan.

oxox /F

Kommentarer
Postat av: sofie

Ovanligt nu att se dig så kort och i annan färg! spännande och se dig i kväll :) trevligt kommer de bli juh också med lite kex ost och vin! ;) ses !

2008-11-14 @ 18:26:27
URL: http://oneofme.blogg.se/
Postat av: sofie

haha okej:P.. ja du efter att ja jobbade sen 12 timmar på lördagen har ja vart känckt typ idag.. ojj.. det känns som man säger så att det var fest :P

ja efter 2 glas.. de kan man juh undra:P

2008-11-16 @ 20:04:05
URL: http://oneofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0