Nu är det jul här i vårt hus...

Julen närmar sig med stormsteg och det senaste dagarna har jag fått massa julklänslor, speciellt när man ser det snötäckta landskapen och ljusstakarna i fönstrerna. Just nu känns det otroligt mysigt och bra att bo i Luleå! Igår var jag på stan och köpte lite julpynt till mitt rum sen passade jag pa att ta kort på våran julpyntning här i huset!


Idag satt jag framför vårna kamin drack chai the och pratade med Malin, jag berättade hur fint jag julpyntat och lovade att visa henne bilder på det...därav detta inlägg!
Nu måste jag kila till bussen, har basket träning snart!
Glad advent :)


Kommentarer
Postat av: malin

myys:)

2008-12-02 @ 17:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0