Mitt näste

Eftersom jag sällan har fint och städat på mitt rum så passade jag på att fota lite nu när det är julstädat, dessutom tog jag kort på min walk-in och på min fina väsk samling!

Gud vad jag vill göra om i mitt rum, men känns ganska  onödigt med tanke på att jag snart lämnar det

Mina fina bilder på mina fina vänner, borde uppdatera med lite nya kort!

My favorite place in the world..kanske inte men nästan!

Min walk-in som inte går att gå in i pga alla skor

En bättre bild på mina dojs..har blivit rätt så skogalen sen jag fick jobbet på nilson

Här hänger den 11 väskorna som jag använder mest, sen finns det en låda någonstans som innehåller fler utnötta och galet omoderna.

Detta är en goding som hör till mina absoluta favorit väskor, inhandalades i Singapore i slutet av april i år. Det tråkiga är att jag är bäst på att packa för mycket så haf än så länge inte fått så mycket användning för denna lilla kabin väska.

Nu ska jag hoppa in i dushen sen sängen och mysa i mitt fina städade rum :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0